0

A magyar diákok a legaktívabbak.

Magyar hallgatók jelentkeztek legtöbben a tizenegy európai országban meghirdetett Henkel  Innovation Challenge innovációs versenyre. Feladatuk az, hogy elképzeljék, milyen háztartási tisztító, illetve testápoló szereket fogunk használni 2050-ben, és forgalmazásukhoz készítsenek üzleti tervet.

 

Novemberben hirdette meg a Henkel 11 európai országban diákoknak szóló innovációs versenyét, a Henkel Innovation Challenge-t. Magyar főiskolákról és egyetemekről van a legtöbb jelentkező: 175 csapat és 83 egyéni regisztráció érkezett, lekörözve ezzel a második legaktívabb spanyol diákságot. Náluk 85 csapat és 5 egyéni jelentkező nevezett.

A verseny meghirdetésével a Henkel célja az volt, hogy a fiatalokat bevonja a cégnél zajló innovációs folyamatba, és ösztönözze a jövő diplomásait a kreativitásra, illetve segítséget nyújtson az ötletek kidolgozásának folyamatában.

 

Az elmúlt másfél hónapban számos főiskolát és egyetemet kerestek fel a Henkel Magyarország HR munkatársai, hogy ismertessék a pályázatot. Példás együttműködés alakult ki a diákokkal és az intézmények vezetőivel.


Legtöbben a Budapesti Műszaki Főiskola, a Budapesti Gazdasági Főiskola és a Nyugat-Magyarországi Egyetem diákjai közül jelentkeztek a játékra.Sokan regisztráltak a Budapesti Műszaki Egyetemről, a Pannon Egyetemről, és a Debreceni Egyetemről, néhányan az ELTE-ről, a Miskolci Egyetemről és a Corvinus Egyetemről.
Február 3-ig kell a jelentkezőknek elkészíteniük egy 2 perces videó filmet, amelyben a csapat bemutatja innovatív ötletét. Ezek közül a Henkel vezető szakemberei kiválasztják majd a 10 legötletesebb pályamunkát benyújtó csapatot, akiket segítenek az ötlet kidolgozásában, s közülük kerül ki az a győztes csapat, amely hazánkat képviseli a nemzetközi döntőben Brüsszelben. Az ebben részt vevő csapatok értékes nyereményekkel térhetnek haza. A dobogós helyezettek látogatást tesznek a Henkel központjában is, a győztes csapat pedig egy karib-tengeri utazást nyer.

A Henkel 130 éve olyan márkák és technológiák vezető gyártója, melyek könnyebbé, jobbá és szebbé teszik az emberek életét. A Henkel, mely a Fortune Global 500-as listán szereplő vállalat, három stratégiai területen működik: mosó- és háztartási tisztítószerek, kozmetika, illetve Adhesives Technologies (Ragasztás Technológiák). A 2007-es pénzügyi évben a Henkel árbevétele 13,074 milliárd euró volt. Világszerte több mint 55 ezer alkalmazott törekszik arra, hogy eleget tegyen a márka üzenetének: A Brand like a Friend - A barátságos márka, és arra is, hogy a világ több mint 125 országában bízzanak a Henkel márkáiban és technológiáiban. A Henkel Magyarország Kft. 2007-ben 79,8 milliárd forint értékesítési árbevételt ért el, és év végi záró létszáma 671 fő volt.


www.henkel.hu

www.henkelchallenge.com

Henkel innovációs játék


A bejegyzés trackback címe:

https://szimulacio.blog.hu/api/trackback/id/tr78889606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.